miércoles, 24 de marzo de 2010

Tiramisú


Ingredients:
24 biscuits(de soletilla),200gr de sucre,100gr de cacau pur en pols,1 got de café sol,3 ous,1 txorret de licor(preferiblement amaretto),500ml de crema de llet i 250gr de formatge mascarpone.
Primerament montem la crema de llet amb la meitat del sucre,que l`afegirem a quan estigui montada.
Separem els rovells de les clares.
Montem les clares a punt de neu.
Barrejem a poc a poc els rovells,el sucre restant i el formatge mascarpone amb una cullera.
Quan tinguessim els rovells,el sucer i el formatge barrejat li tirem la crema de llet montada i seguidament les clares d`ou i ho barrejem bé però poc a poc hi ho retirem al frigorific.
Al café li tirem un terç del txocolate en pols i el licor i ho remenem bé.
I ja comencem a montar el tiramisú,en una font o en un motlle,fiquem els biscuits de soletilla i els banyem una mica amb el café amb el licor,seguidament tirem la meitat de la barreja que hem retirat previament al frigorific,i tornem a ficar un altre capa de biscuits i els banyem una mica amb el café,i ja per ultim li tirem l`altra meitat de la barreja per damunt dels biscuits hi ho acabem per damunt amb cacau espolvorejat.

4 comentarios:

  1. aisss aquest si que el vull provar de fer!! fa temps que tinc ganes de fer-ne però havia de buscar per internet!!! jejejej

    a veure si tinc sort i em surt bé!!!
    ja t'explicaré!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. aquests que dius de soletilla, com son??

    i després aquest licor "amaretto"?? és fàcil de trobar??

    ResponderEliminar
  3. Eva el amaretto es un licor italià,no es dificil de trobar pero segurament serâ caret,es el licor que li fiuen ells,pero ja te he ficat que li fiquis qualsevol licor que tinguis a mà,jo en aquest li vaig tirar un txorret de whisky.Demà et ficaré una variant que també vaig fer del tiramisú, la vaig guardar per un altre dia però com estás interesada en fer-ho,aixi tindrás un altre idea.

    ResponderEliminar
  4. Eva es molt facil de fer ja veuras,lo mes important es montar bé la nata i les clares perque la barreja t`agafi consistencia,ja me diràs.

    ResponderEliminar